måndag 9 nov

Galnaste Galsnaste...
Jag är en expert på att flyga bort i mina egna tankar och inte alls se eller höra vad som försigår omkring mig.
Har även ärft ett otroligt dåligt minne så jag lyckas tappa bort massa kära ägodelar stup i kvarten. Jag använder min almenacka som bibel och försöker skriva ner allt jag ska minnas att göra i den och var jag har saker men ändå sviker min hjärna mig och jag lämnar ifrån mig saker utan att tänka. Förra fredagen var det min telefon som jag fick tillbaka. Denna var det en påse på tåget. just det på tåget också! då är der ju stor chans att man vet med vem och vart den vandrar iväg.
I påsen fanns lösögonfransar på Make Up Store á 169 kr, HM fransar á 39 kr, Crazy Lenses á 299 kr och en mössa. Inte nog med det är min ipod magiskt försvunnen efter fredagens bravader.

Förstå hur illa jag tycker om mig själv när jag gör det om och om igen. MEN fick iofs ett samtal nyss av en vän som sa att de hade hittat min ipod på efterfesten. Tur i oturen måste jag säga!

Skånetrafiken har så lång kö när man ringer så jag får vänta tills senare och kolla med hittegodsavdelningen.
Har redan pratat med dem och väntade 4h tills tåget kom tillbaka till stationen där de skulle lämna påsen om de hade hittat den men ingen tur där inte. Kan ju ärligt talat säga att jag nog hade velat behålla en sådan påse om jag hittat den så frågan är vad mina medpassagerare tänkte? :/

måste skärpa till mig! & så även i Matte C

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0