söndag 1 nov

November...tiden går aldeles för snabbt.
Miccis är 19, Sophie är 20 och om några månader ska jag också fylla år sedan skola sedan student. För tusan, jag vill alltid vara ung för alltid.
Lovet var fint och har haft många bra stunder med underbara människor!

Sammanfattningsvis var Halloween först utklädning och fördrinka hos mig sedan till Daniels fest och in i dimman. Åkte spontant med Joel till Tempel där jag på något vis lyckats lägga ifrån mig min mobil, suprise suprise.

...gillade gårdagen med massa flum från min sida. Kunde inte sluta skratta åt en meny från en hemkörningsfirma och ingen kunde bestäma sig för vad vi skulle äta så det blev aldrig någon mat. Som tur var påminde Madde i ett samtal om att vi skulle på Sofias middag på kvällen och guud så gott det var. Magen sa inte emot som jag trodde den skulle göra efter fredagens alkoholintag så hade riktigt mysigt med himelsk tårta, Bols och tjejsnack.

och ja, de hittade min mobil i bardisken.

Gillar starkt att åka bil, vill ha körkort!
Flyttade in i lägenheten med 5 min från buss/tåg och nu vill jag inte åka några bussar, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0