still sunday..or actually 50 min monday

Kl 9 skulle jag äta på haket men 20 i 8 knackar det på dörren och det var inte Alex utan fyra andra killar som crashade lägenheten. Jag satt mitt uppe i gossipgirl med en rosa handuk runt håret. De ville baka, äta chips och dricka kaffe så de gjorde vi. Statiol har inget bakpulver, inget kakao, inget kokos eller pärlsocker, inga sourcreambearneasechips och ingen gräddfil. ALLT var slut. Så våra negerbollar var gjorda av smör, chokladpulver & krossade chokladlinser. Mindre gott kanske. och jag önskar att min toa har ett fönster som går att öppna...

Jag skulle gå och lägga mig i tid idag, jag har gick inte och la mig i tid. Killarna gick för 10 minter sedan. 

  Galet med måste älska det. spontant och precis DET som inte händer när man bor mitt ute i ingenstans någonstans i närheten av inte ens en stad.

åter igen, ingen saknad av Båstad. Dock börjar jag få en lite tom känsla i magen av att inte få träffa några som spenderar aldeles för lite tid i min närhet och som jag inte träffar alls lika ofta som varje dag. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0