tisdag 3 nov

dagen:
provat studentmössa, fixat tatueringstid till J, fika på EH med Nellie & vandra på kullagatan.
Köpte en kofta som om jag inte har tillräckligt många redan..:)
Gjorde mycket god hemmalagad soppa UTAN några färdiga ingredienser.
kollat på DH
beställt stövlar och kappa från LaRe  
planerat morgondagen;
 tvättid kl 0700 - lunch på någon av de 14(!) restauranger vi nu har att välja mellan - B-town för att planera PA, kvalitetstid med familjen och hämta mina skolfoton, baksaker, pengar - förhoppningsvis ta tåget hem innan det är torsdag.

..och använt aldeles för många udda förkortningar helt avsiktiligt.


Angående studentmössor, döda mig!

dessutom fick jag inte behålla min tvättid för mig själv utan 9A ?? knackade på och ville ha tiden så jag föreslog att vi delade på den och jag gissar att jag inte får tillgång till tvättstugan allt för lång tid. försökte vara snäll....
varför, varför, varför har man inte egna tvättmaskiner i lägenheter??? för tusan!

TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0