18 oktober

Jag kollar på Wallander och skriver om Lady gaga i en något ostädad lägenhet. Det kliar i fingrarna eftersom jag så gärna hade städat undan och gjort det ren och fint men förra veckan var min vecka..
Måste få det där kontraktet skrivet denna veckan. Funderar på att gå till Rättskunskaps läraren och be om råd.

Har varit sjuk i helgen och har fortfarande kvar min hosta vilket gjort att mycket sömn uteblivit. Har inte haft en jättekul helg därav. Som tur är så är det höstlöv veckan efter den här och då ska det festas minsann!

Den här veckan därimot kommer att bestå av prov, rättskunskap, matte C och psykologi.

På Tisdag är det pjamasparty på JH vilket förhoppningsvis blir riktigt kul!

Känner även på mig att en plugg/vinkväll kan vara läglig i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0