21 oktober

dagens dag
Vaknade vid 8 men orkade mig inte upp försen 10. Missade en förlossningsvideo på Nk vilket jag nog inte hade varit i allt för bra tillstånd att se på ändå imorse då gårdagens festande blev vilt, riktigt bra fest på Jacob Hansens måste jag säga. var så "bra" på fest att de måste slipa om golvet och ta dit elektriker samt fick städa från 24-10 vad jag har hört det talas om.
Kl 12 skrevs rättskunskapsprovet vilket gick galant och sedan lite kortfilmsvisning på Kom.

Igår fick jag även ett ryck att det var dags att jobba för att höja inkomsten från 0kr i mån så jag är stammis på arbetsförmedlingens hemsida. Det får vara lagom ansträngade då jag egentligen inte måste ha ett jobb men vill kunna lyxa till det.

Har äntligen fått lite snabbare internet så jag kan kolla på heroes och andra avenyn, lite av en nörd där;)

Nu ska jag göra lite saker som behövs göras och sedan blir det romantisk middag i stan. hihi. 
jag saknar vissa människor litet...

    xxxxxxxxx !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0