23 okt

Couscous, the food so good it was named twice  3 and 1/2 men
Äter sen lunch.

Vaknade väldigt trött då jag varit uppe halva natten och kollat en massa heroes avsnitt.
Kom till en fri lektion men utan anteckningarna med mig (vad tänkte jag där?) kunde jag inte förbereda mycket inför proven.
Gick till pastamannen och blev sugen på ädelost men det fick blir en lingongrova med philadelpia.
Lite ont i magen lite ångerst lite panik,
första gick helt ok
andra käpp rätt åt helvete om jag får utrycka mig så.
Arg på mig själv för att jag trott på de som gjort det innan att det var så svårt att det inte var lönt att försöka lära sig. Provet var lätt men jag var oförbered. Jävlar vad jag ska lära mig det på lovet, jag vill kunna det för jag är så knasig att jag faktiskt tycker att matematik är roligt OCH intressant.  
Nu skall det skrivas två arbeten som ska vara mailade och klara 00:00.

Då tycker man ju att jag borde vara förjävla arg och ha dåligt humör men säg nej det har jag inte.
Jag är skitglad, men har ingen anning om varför. Jag börjar nog tro på teorierna om det undermedvetna så smått ändå. Iofs är det både helg och lov så det kan ju finnas en förklaring.

Håller på att göra potatisgratäng, färdig om 7 minuter! Så sjukligt farligt gott. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0