bakis?

Jag måste säga att jag gillar att kl 11:00 få ett sms som lyder:

Bakis?
OnlinePizza.se kör hem
pizzan till dig.
Ange koden bakis för 10%
rabatt på beställning.

Onlinepizza är bäst! och likaså alla andra matställen som man får hemkörd mat från. <3!!

Idag har jag mått som jag förtjänat men har ändå uppskattat livet enormt, saker som levande ljus,
hemalagad mat, iskallt vatten, tvål som luktar sommar och hav, film & romantik är något som gjort dagen fin. 

0940 åker jag till Båstad för att slipa min tand som jag bet sönder och sedan tjejkväll. Får strunta i tvättiden och ta med mig den hem till mamma & pappa om det inte går att få en tid inom några dagar.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0