beauty and the beast

Sitter i vardagsrummet som jag vill ändra om men sladdarna är allt för korta.
Pappsen får hjälpa till nästa vecka. Min Tv-bänk är allt för snygg för att inte användas.
Elin har somnat till Disneyfilmen som vi startade. Jag ska forstätta klura med elektroniken tänkte jag sen är det dags att handla mat, behöver lite inspiration och en bra budget matlista.

Jag vill köpa stora galna tavlor, sittdynor från Indiska, kuddar och doftljus!

Igårkväll tittade Madde förbi och stannade hela natten. Vi började plöstligt leka psykolog och patient.
Allt mynnade ut i ett helt annat samtalsämne än socialpsykologi nämligen sex, såklart. Vad annars!?
En enkel felläsning blev så grymt kul att vi vek oss dubbla sedan satte vi oss vid (den felplacerade, om ni frågar envisa mig) tv:n och diskuterade inredning sedan somnade någon gång vid tre snåret.

Jag har fruktansvärkt mycket hosta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0