night

Godkvällen.

Nu sitter jag i Båstad, ångerstladdande..ja lite. Inte hemma fast ändå. Jag är lite konstig men det känns inte nostalgiskt bara...trist. Okej det var inte länge sedan jag flyttade och ännu kortare tid sedan jag var här. Typ.. 14 dagar. Tiden känns bara så mycket mer världefull. Men då var jag här för att göra ngt speciellt. Nu är jag bara här...en fredagskväll. Jag är i Båstad för att åka till Farmor tidigt imorgon och hjälpa henne med sista flyttstädningen och kanske hitta lite fina grejer till lägenheten och sådär som ändå skulle slägas eller ges till någon loppis.

Kvällen blir säkert lovande ändå hoppas jag. Ska dra iväg snart skulle jag tro men min syster på något äventyr.
alkoholkonsumtion blir det nog också en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0