jisses!

Jag googlade mitt namn nu precis...
Har fortfarande inte blivit kändis med bara en artikel och någon enstaka bild att finna. Dock fann jag den här bloggen, bröjade läsa och insåg att jag själv skrivit den för månader sedan. Tänk att jag helt glömt bort detta!

Bloggen är ju minst sagt ointressant men jag tror jag skapade den helt med endast ego i tanken för att skriva av mig lite och inte för att roa. Så får det fortsätta tills jag kanske någon dag inom kort finner inspiration att skriva något vettigt och kanske till och med publicera lite bilder.

Kollade lite nyfiket på statistiken och det verkar som några få faktiskt har hittat sig hit då och då trots obefintlig uppdatering. Så för er, lite uppdatering:


Jag tog studenten! wihooo! är nu en fri människa! icke!
Jag har flyttat hem till min familj som ofta går mig på nerverna även om de är skönt att träffa dem mer. 
Blev överraskad med att mitt rum blev riktigt fint inrett med mina saker jag införskaffat till lägenheten och att jag äntligen efter år av tjat fått svarta gardinstänger uppsatta och ett nytt icke-blixtrande vägguttag. 
Mest negativt är all butterhet och att det aldrig finns den maten jag tänkt mig! dock mitt eget fel!
jag bör ta körkort! 8:e augusti! yes!
Övrigt så jobbar jag en held del då vi har högsäsong och eftersom vi är fint-väderberoende och solen aldrig slutar värma så har vi fullt upp på cafeét.
Har aldeles massor av möjligheter och viljor framöver men vet aldrig vad jag kommer genomföra.
Spanien, Norge, Sydafrika är de länder jag suktar efter som mest just nu och en sista minuten resa efter sommaren till en vecka i frihet och sol!
Även en tripp till stockholm och Köpenhamn ska hinnas med och kanske även Göteborg innan löven faller!

som sagt, massa pladder men jag behöver skriva av mig. Det är minst sagt frigörande!
Får ta till lite mer kreativa tag inom kort!

Tills dess, sköt om er!
jag ska...
göra hemmagjort iste & se på ugly betty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0